tisdagen den tjugoförsta augusti

Tjenaa!
Gick upp vid åtta och släppte ut hästarna! Efter de mockade jag och fixade klart i stallet :)
Sen ut på en springtur, det började dock SPÖregna när jag precis skulle gå ut menmen jag springer bara fortare när de regnar så ;)
Tog iaf en dusch när jag sprungit klart.
 
Och nu har jag precis kommit hem från svärdsjö.
I svärdsjö va jag, jossan och ida runt och fixade priser och sånt till svärdjsö ridklubbs lokala tävlingar i september och oktober.
Vi fick faktist väldigt mycke grejjer, hade inte förväntat mig de så de va ju bra :D
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Förhoppningsvis hinner jag träffa tilda en stund nu på eftermiddagen men vi får se hur de blir.
Ikväll ska jag iaf upp till klubben och rida dressyrgrupp!
 
Vi hörs senare.
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0