träningen igår

Hoppträningen igår blev inte som planerat..
När jag tog in trolle för att göra iordning honom så så jag att ena bakskon satt löst och va böjd typ ://
Så han fick va hemma..
 
Åkte då istället upp med cotte och tulci. Jag hoppade cotte dåra.
Förra veckan när jag hoppade honom va han skit stark.. Men igår va han precis tvärrtom. Han väntade på mig jätte bra och jag fick rida mer framåt för att komma rätt på hindrerna. Det är precis så han ska va.
Dock hade jag handbromsen i ibörjan eftersom jag trodde han skulle va stark. Men på slutet blev det mycket bättre och jag red framåt mer iställt för att bromsa in i hindrerna.
Är iaf väldigt nöjd med träningen igår!
Nu är jag taggad till att tävlla cotte på söndag :D
 
vill ni se film från igår?
 

Skrivet av: madde estander

film! ;)

2012-08-09 @ 12:10:49

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0