Bilder från globen

Vet att det inte är dom bästa bilderna. Men detta beror på att jag bara hade med min lilla kamera och den har nästan ingen zoom och det går häller inte att ställa in fokuset (eller jag vet iaf inte hur man gör det)
Men jag tänkte att det var bättre än inget alls iaf?!
 
Det är ju bara bilder från kvälls showen igår eftersom jag inte hade med mig kameran på morgonen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni kanske vill ha en förklaring till dom sista bilderna?
Jo det var nämligen så att finalisterna i X-factor Benny, Awa och Isak var där och sjöng en låt var.
Sjukt kul att se dom live och specielt eftersom vi igentligen inte var där för att se dom utom för att kolla på hästar. Aa ni fattar, sjukt kul iaf :)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0