Då var de lov då.

Det jag har längtat på enda sen förra lovet. Härligt att bara kunna koppla bort skolan för ett tag.
Fick ju mina termins betyg idag. Och ja vad ska man säga? Grymt besviken och missnöjd. Hade förväntat mig högre faktiskt. Men då är det bara att jobba på ännu mer och hårdare nästa termin.

Nu på jullovet ska jag:
*mest slappa
*spendera mycke tid i stallet (som vanligt)
*ungås så mycket som möjligt med mina kära vänner

Och vi får ju inte glömma att de är julafton om 4 DAGAR!! De är sick.
Men väldigt efterlängtat.
Julafton är nog lätt årets mysigaste dag, bara umgås med familjen och ha de trevligt.

Men nu är de sängen som väntar. Lång dag imorgon, allt ska hinnas med typ.
Bloggen hålls uppdaterad under dagen iaf :)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0