Dagens ridpass

Tja Tjena Tjo Hejsan Goddag. Aa ni fattar, HEJ!
Äntligen sitter jag vid en dator och bloggar, dock min lilla dator och den är sjukligt seg. Men jag hoppas att den klara av hela detta inlägg iaf ;)
 
Red som sagt ett pass på ridbanan med trolle idag.
De va sjukt kallt, jag hade klätt mig alldeles för dåligt.. Menmen, till dagens ridpass nudå.

Till en början var trolle väldigt spänd och ofokuserad. Han kollade på allt som hände runt i kring istället för att ha fokus på mig.
Men efter en del arbete så blev han mer avspänd och jobbade på riktigt bra.
Jag tränade lite på dressyrprogramet LC:1, eftersom jag och trolle ska vara med på en klubbdressyr på lördag. Och då rider vi LC:1. Wiihooo.
Inte tränat dressyr på ett antal månader, men trolle har endå gått ganska bra i dressyr på slutet. Så vi hoppas på det bästa men jag har inte speciellt höga förväntningar om vi säger så ;)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0