En frän rubrik till ett fränt inlägg

Är äntligen tillbaka i världens skönaste säng.
Dagen har varit lång men väldigt bra.
Var på klubben från 9-14 ungefär. Julshowen blev ganska lyckad enligt mig. Mycket skratt bjussa vi på i numret jag var med i iaf ;) ska försöka få fram en film från de, för de vill ni nog verkligen se!
Om de va någon som filmade HELA de numret jag var med i, kan ni väl höra av er till mig ;)

Ganska slut efter förmiddagen på ridklubben.
Så jag tog bara en skritt tur med trolle idag. Ganska mysigt att bara skritta i skogen ibland också :)

Var upp till klubben en sväng igen sen på kvällen för att natta hästarna där.
Vi hade alltså stalljour. Inte så mkt att säga om de. Gick bra, haha ;)

Julgran har huggits ner av mig och Jossan idag också. Och vi har även hunnit pynta den och resten av huset nu på kvällen. Så nu är de äntligen julfint i vårat hem också :)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0