Haft en riktigt bra julafton

Hela dagen har varit grymt mysigt :)

Imorse red vi ut på hästarna och bara njöt av den härliga stämningen.

Vid lunch var de julbord, sedan kalle anka och paketöppning hos kusinerna.
Sedan vidare till nästa julbord hos farmor.
Och till sist avslutades denna underbara dag med paketöppning här hemma med familjen och farmor och farfar :)

Vill säga tack till alla som gjort denna dag så bra. Tack för alla julklappar jag har fått.

"It's not about the gifts, it's about the heart"

Jag är evigt tacksam för att jag har de så bra som jag har det.
Tack ännu en gång för denna dag och för allt jag har fått!

Puss och godnatt mina kära vänner!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0