KM i hoppning

Halloj!
Vill först bara be om ursäkt för att jag inte bloggat på några dagar. Men min blogg.se app har inte funkat och eftersom jag nästan bara bloggar från mobilen så har ju de inte gått så bra..
Men nu är jag tillbaka iaf :)
 
Idag har jag varit på ridklubben hela dagen.
Klubbmsäterskapen i hoppning ägde rum idag.
Trolle fick vara hemma och mysa i hagen istället för att vara med, och de endast av den enkla anledning att jag känner att vi inte riktigt är igång. Han har ju vilat ett tag för att det har varit så kallt så jag har bara hunnit rida honom några dagar denna vecka. Så ja han fick vara hemma.
 
Istället hoppade jag ridskolehästen Karina.
Vi hoppade alltså KM för ridkolehästar. Höjden var 90cm.
Detta var tredje eller fjärde gången jag red henne men jag känner på nått vis att vi verkligen klickar. Hon är super rolig att rida och stället alltid upp för sin ryttare. Super härlig häst helt enkelt! :)
 
Hon känndes väldigt bra på framridning och framhoppningen och lika så inne på banan.
Vi gjorde en super fin runda men fick dock med oss en bom = 4 fel.
Men eftersom det bara var 3 st med i ridskolehäst KM. Så jag kom sist men endå placerad som 3:a. Haha ganska chill ;)
Jag är iaf väldigt nöjd med Karina!

Finaste skimmeln <3
 
 
Håller just nu på att ladda upp filmen från dagens ritt, så den kommer snart....

Skrivet av: Nina ♥

Vad vare jag sa!? Som för mig Justin kom 3:a! Jag är då duktig jag! :D <3

2012-12-08 @ 22:28:41
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0