Tåget

Sitter just nu på tåget, påväg hem.
Haft en riktigt bra helg i Stockholm. Blivit sjukt inspirerad och motiverad :)
Så nu är jag riktigt taggad för denna tränings-vintern!

Jag och Jossan åker iaf tåg själva.
Mamma och pappa är kvar i Stockholm för imorgon flyger dom till Egypten. Så jag och Jossan ska vara själva hemma enda tills på tisdag nästa vecka. Hur ska detta gå??!!
Nejdå, de ska nog gå bra, hoppas jag.

Nu har ju även kylan slagit in. Usch fy och blä. Imorse var det -25 hemma.
Känns kul att komma hem till de. Eller inte.

Jaja, nu ska vi strax byta tåg sen är de inte så långt kvar hem! :)

Bild på mig och bästaste Amandus från igår <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0