13 februari

Tjena!
Skolan idag , rätt chill.
Bakade bullar på hemkunskapen , men eftersom jag är alergisk mot både mjölk och mjöl så blev mina inte så lyckade :/
Aja...
Kom hem vid 4.
Kollade igenom mina omdömen som jag hade fått i skolan, helt okej.
Förutom en lärare som jag blev såå irriterad på, hon hade skrivit att jag endast hade gjort 6 av 9 läxor, men jag har fan gjort alla!!! blir ett klagomål på de va..

Jaja back to my life.
Gick ut o mocka o fixa stalle.
Sen in o käka.
Har tänkt att ta o springa lite strax, var ett tag sen nu.
Men vi får se hur de går eftersom jag har så sjukt ont i nacken (har haft de i 1-2 veckor nu...)
Jaja, hoppas de går bra.

Jossan ska strax upp till klubben och träna dressyr med trollisen oxå!
Och det är eftersom cotte fortfarande inte kan åka transport pga av sin skada, så då fick hon låna trolle ist :)

Aa men jag har av mig senare för nu börjar de bli lite långt här.


dålig kvalité på bilden , men hästen är då lika bra endå! älsklingen <3

Skrivet av: Evelina

wooow! hur högt?? 170cm-2m??

2012-02-13 @ 21:25:24
Bloggens namn: http://evelinakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0