alla hjärtans dag

Hoppas ni har haft en bra och kärleksfull dag.
För mig har de bara varit en vanlig tisdag typ.
Tar inte så seriöst på alla hjärtans dag, förresten så är jag singel och då behöver man inte göra de, right!?
Men jag har fått godis av både familjen och farmor så de va väl helt okej ;)

Jaja, till dagen och de som hänt idag då.
Skolan först, var sjukt trött så inte så bra humör...
Menmen, de var nån tjej som hade föreläsning för oss på morgonen, hon snackade om hur de va att växa upp med en förälder som va missbrukare typ.
Ja svårt att förklara, men de va hennes sanna berättelse alltså hennes liv, hennes barndom de hade hon vuxit upp med.
Jaja, jag tyckte de var bra iaf!

Kom hem från skolan vid 4 iaf.
Var helt slut då, orkade inte röra mitt feta arsle en meter typ.. Haha
Men otroligt nog tog jag mig ut till stallet och mockade.
Sen red jag ut trolle i skogen, han va fin och så idag. Älsklingen <3

Nu är jag iaf helt död framför tven.
Blir nog tidigt ikväll, inte som dom senare kvällarna...
Menmen klar med skolan för denna vecka, LEDIG IMON !!!
fifan va skönt asså :D

Ne nu orkar jag inte skriva nå mer!
Skriver mer senare :)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0