GAHH, VA KALLT DE ÄR

Jo seriöst fryser ihjäl så fort man går utan för dörren ju.

Dressyren idag iaf, jag red buzz.
En privathäst som är utlånad till ridskolan.
De var första gången jag red honom.
Och de gick ganska bra :)
Han ville inte så gärna hålla ihop sig utom han ville hellre va låg och LÅNG.
Men jag hittade de ganska bra tillslut.
Jobbade förvänd galopp också.
Buzz är hopphäst så han är väldigt bra på att byta galopp men den förvända galoppen funkade faktiskt ganska bra :)
Så jag är nöjd!

När jag kom hem skulle jag ta ut allt spån i transporten för den ska in på lagning imon.
Men gahhh va kallt de va. Stog där i typ 10-20min.
De räckte för att inse att jag vill flytta utomlands.

Gick in och tog en vaaaarm lååång dusch, myyys!

Nu ska jag gå o lägga mig, måste vara pigg imon. Sista skoldan för denna vecka, skönt!

Hörs imon, godnatt :)

Buzz bjuder på bild :)



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0