Melodifestivalen

Kvällen inleddes med att jag lagade mat, hk läxa. Spagetti och köttfärsås blev de! hehe..
Sen spenderades resten av lördag kvällen i soffan framför tven.

Melodifestivalen. ULRIK MUNTHER. Han gjorde min dag alltså.
Han är så sjukt bra, snygg som fan oxå! Gahh döör!
Okej back to life, va lite seriös. De jag ville säga var att jag tyckte att Ulrik munther var bäst ikväll!
Även han David lindgren eller vad han hette var bra!
Och dom två gick ju till final, så de va helt rätt låtar som gick vidare för en gång skull !! ;d

Nu ska jag ta o läsa lite, sen blir de nog att sova. Nej inte halv elva en lördag va?! Hittar kanske på nå annat istället.

Här är han , Ulrik Munther. jag döör seriöst!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0