Mitt liv = full fart hela tiden

Jo men gokväll kära läsare!
Har typ ingen tid för bloggen märker jag..
Tyvärr, men ska försöka bättre mig.

Idag iaf, onsdag. Skolan, som vanligt helt okej.
Kom hem vid 3, mockade och red trolle då. Red ut med Jossan i skogen.

Sen åt jag lite mat innan jag åkte upp till klubben för att hoppa hoppgrupp :)
Jag hade rosa, och det gick bra, tillslut iaf.
Ibörjan var de lite miss i kommunikationen, men sen flöt de på bra tkr jag :)
Duktig polle!

Gjort läxa nu på kvällen, blev inte klar och den ska in imon SMART.
Men pallade inge mer.
Måste sova nu, döööör av trötthet.

Knäppt inlägg.

Godnatt!!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0