Svaren på frågestunden kommer här;

Evelina undrar:

hej!:D jag har ngr frågor:)
1. Hur många ggr har du färgat ditt hår?:)
hmm, har färgat de brunt 2 eller 3 ggr och slingat blont 1 gång tror jag :)
¨
2. Var köpte du dina vita MH ridbyxor?:)
oj, de va ett tag sen jag köpte dom men tror jag köpte dom på aubiose eller city gross ;)

3. Hur ser din statistik ut just idag?:)
jag har mellan 35 och 45 läsare per dag, just precis idag har jag haft 38 unika besökare

4. Är Trolle IMP eller så? (tex. Danmark, Tyskland, Finland osv.) :)
japp, han är importerad från Irland, okänd härstam.

5.Vilken av alla tävlings platser du har varit på, vilken anläggning tyckte du bäst om??:)
oj svår fråga alltså... Högbo, Ludvika och Gagnef tycker jag har väldigt trevliga tävlingar. dom är nog dom som ordnar bäst, alla 3 har stor anläggning oxå, vilket jag gillar! sen SRK såklart, hade vi haft ett till ridhus bara så hade de lätt varit den bästa tävlingsplatsen. För jag tycker det är bra att ha 2 ridhus, specielt på vintern! :)


<3

_________________

sara forsen undrar:

vad ska du söka efter högstadiet?=)
hmm.. inte tänkt så mycket på det. men ska gå någon häst linje. bli hopptränare på hög nivå är väl de jag drömmer om.

vad är roligaste på ridklubben hur högt hoppasde du å star som högst?=)
 jag tävlade upp till LA med star (90cm), tränade på 1meters banor och hoppade enstaka hinder på 105-110cm med henne :)

hur långt vill du komma?
jag ska bli så bra jag kan bli, nå så långt jag kan och jag tror de är riktigt långt.

här får du en massa frågor kommer säkert på flera=) bara kul att du frågar :)


_____________

Annie undrar:

Vet inte om det här är en fråga men kan inte du ta kort eller filma ert stall? :)
Jo visst skulle jag kunna göra de, just nu är de väldigt stökigt men när vi har städat så skulle jag absolut kunna göra de om ni vill se :)
_____________

Anonym undrar:

Vilka är de topp tre snyggaste ridstövlarna enligt dej?
1. Tretorn Advance
2. Tretorn Falsterbo
3. Dom nyaste Veredus stövlarna och Mountain Horse med snörning.


(tretorn advance)
_____________


A<3 undrar:

Klart jag har några frågor:
1. Vilken är din drömoutfit till Trolle och dig?
Oj svårt, men tycker han pasar riktigt bar i blått och bruntså det skulle vara märkes grejer i blått eller brunt tror jag :)

2. Vilken är din favorit frukost? Din drömfrukost typ haha :P
HOTELL FRUKOST , de slår allt. Yammie!!

3. Hur ser en perfekt dag ut för dig?
Sovmorgon, umgås med dom jag älskar, träna (fys), och hoppträning/hopptävling med världens bästa trolle <3

4. Hur vill du att ditt liv ser ut om ca 10 år?
Skulle kunna skriva en hel bok om de typ, har massa drömmar. Men om 10 år, då är jag 23 år. Då står hästarna i focus. Tävlar på hög nivå i hoppning, utbildar mig till hopptränare. Och såklat har jag världens bästa pojkvän, nej de där sista vette fasiken om de kommer inträffa ;)

Nu kommer jag inte på fler ;) <33333333333333333333333333333333333
______________

Anonym undrar:

Vad tycker du om tekna hoppsadel?
Aldrig hört talas om den, är inte så insatt bland sadlar..
___________

Emelie undrar:

Hur mycket pengar lägger du och din familj på hästarna varje månad?
Vet ingen exat summan, men de är en hel del pengar.

Favoritschabrak?? :-)
Oj, svår fråga. men om du menar bland mina egna, så är det nog mina två schockemöhle schabrak med matchande luva :)

 
_________

Evelina undrar:
 
hej! har ngr fler frågor också, bara för att du ska få ngt att göra;)<3 hehe..

1. Har du någon gång kommit till stallet och känt- Faan! nej nu orkar jag inge mer! ?
Ja de har jag faktist, de var nog när jag bytte från star till duchess. Då kände jag verkligen att nej jag orkar inte. Star var liksom min bästakompis och att hon inte var där det kändes kasst!

2. Vilken är din favvo affär(över lag )
Hm... När det gäller hästaffärer är det nog ryttarstugan.
Kläder och sånnt då är det nog Gina
Och mataffär Ica Maxi ;)

3. Vilken app på din iphon använder du mest( efter FB dåra;)) ?
åh svårt.. men de är nog blogg.se appen eller wordfeud

4. Vad var/är ditt höjd rekord med star, Duttis och Trolle?<3
Star: 110cm
Duchess: 115-120cm
Trolle: 120-130cm

5. Hur många bloggar läser du VARJE dag, och vilka?<3333
Det varierar lite, beror på hur mycket tid jag har

Men dom jag läser exat verje dag är: 
http://lundbergamanda.blogg.se , http://evelinakung.blogg.se , http://nellieberntsson.se och http://ponilovers.blogg.se .

Sen när jag har tid över läsaer jag även:
http://doverholtdanai.blogg.se , http://ponnysanning.blogg.se , http://pponnymupparnas.blogg.se , http://idatysk.blogg.se och http://contenaro.blogg.se .

__________

Elin undrar:

Fanta eller coola?
JW eller KL?
Nellie Berntsson
eller Linn Olsson?
Blogg eller facebook?
Mjukisar eller jeans?
Blond eller brunett?
Ponny
eller häst?
Dressyr eller hoppning?
Tävling utomhus
eller inomhus?
__________

Anonym undrar:

1. Drömkille? Han med stort H <3
2. Vilken tid går du och lägger dig? När jag är trött.. Nej men runt 11 på vardagar och runt 12 på helgerna kanske?!
3. Va har ni för transport? Umesläp
4. Hur högt har du hoppat med Toledo? 120-130cm
5. Bästa låten just nu? hm.. svår fråga. det är många låtar jag tycker är bra just nu faktist ;)
_________


Tack så hemskt mycket för alla frågor, har varit väldigt bra frågor.
Så jag hoppas ni är nöjda med svaren , annars är de bara fråga igen så försöker jag svara tydligare :P


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0