Tolkning

Tjena!
Som sagt så kom nina hit när jag kom hem från skolan.
Vi tolkade med trollis, smyg tränade lite tills imon nivet ;) hehe.
Men det gick iaf bra, nina va kung på skidor så hon åker efter och jag rider!
Tolkade i ungefär 1 timme :)

Sen gick vi väl in , och hon åkte hem för ungefär en timme sen.
Då åt jag lite mat , nu ska jag fixa lite filmer på mig oxh trolle!
Så håll utkik ikväll/imorgon så kommer nog någon/några filmer :-)

Imorgon är de som sagt tolknings km dårah.
Jag, Nina och trolle. Perfekta teamet ju. Kommer gå hur bra som helst, i hope ;D

Aja, hör av mig senare!

image description

Skrivet av: Madde

vart gör du dina filmer? :)

var kan man hitta det programmet? :)

2012-02-10 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0