Tolknings KM

Hej på er!
Kommit hem efter en halv dag på klubben :)
Lite kaos blandat med en massa skojj.
Det var ju tolknings km som stod på schemat.
Jag var med Nina som sagt och vi hade Trolle dårah.
Gick helt okej, nina rammlade en gång och sen trasslade hon in linan en gång annars gick de bra :)
Det var alltså den som var snabbast runt banan som vann.
Vi slutade 3a, 2 sekunder från 2an... lite surt men de va ju mest på skojj endå :P

När jag kom hem packade jag upp allt och så.
Ska strax gå ut o mocka och fixa klart stallet.
Sen blir de väl bara att ta de lugnt resten av dagen/kvällen, tror jag behöver de!


Skrivet av: Evelina

Håller med, Ulrik var bara såååå bäst!<33



(gick inte att kommentera det inlägget...)

2012-02-12 @ 11:08:38
Bloggens namn: http://evelinakung.blogg.se/
Skrivet av: a<3

Grattis :D <333333333333333333333333

2012-02-12 @ 17:06:45
Bloggens namn: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0