Träningen

När vi hade hoppat fram så började vi med att jobba på en övning där man skulle vända mycket för ytterskänlen och hålla rytmen. Gick bra trolle var ganska lydig.

Sen på nästa övning då var de mer att sätta aktivitet i galoppen vilket trolle inte riktigt ville..
Så fick jobba mycke galopp-halt-galopp-halt.
Då blev han bättre, så fortsatte med övningen och då gick de riktigt bra :)

Sen var de banhoppning.
En ganska lång bana och väldigt teknisk.
Perfekt för mig och trolle, lite utmaning sådär!
Hindrena låg mellan 1-1.20m.
Trolle var super fin, jag gjorde några missar men trolle woooppaa fiiin ponny !!
Om jag har tid slänger jag upp film imon, om ni vill se?! ;)

Sjukt taggad till lördag nu iaf!
Då hoppar jag och trolle 90cm och 1m i högbo!!! Kmr bli grymt !!! :D

 

 


Skrivet av: A<3

Ja jag vill se film :D <33333333333333333333333333333333333

2012-02-16 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0