Tävlingen

Oj shit, hej, godmorgon!
Det blev en sjukt lång dag igår, var sjukt trött när vi kom hem så jag orkade verkligen inte blogga... sorry..
Men tävlingen igår gick asbra :)
Trolle skötte sig väldigt bra.
Han var lite slö bara, så jag fick rida med lite extra mycke ben.
Sen var de väldigt stressigt på framrdningen och framhoppningen då dom bara tog in 5 st på framridningen och 4 på framhoppningen.. Vilket gjorde att jag blev lite stressade...

Men i LC:n så kändes han bra lite seg, så jag fick rida framåt ordentligt på linjerna men han fixade de.
Var nolla hela banan enda till sista hindret i omhoppningen, då peta han sista.. Var nog lite slarv från både mig och han.
Han tyckte ju att de va lågt så han orkade inte riktigt anstränga sig.
Menmen, sjukt nöjd med den rundan endå! :)

Lb:n , då kändes han lite mer framåt men fortfarande lite seg.
Men shiit va fin han va!
Kom typ perfekt på alla hinder och han lydde mig väldigt bra!
Det resulterade i en felfri runda, både grunden och omhoppningen, woooppaa!

Är enormt nöjd med honom.
Det här var ju våran första tävling tsm.
Så dessa resultat kan jag ju inte va mer än nöjd med!
Nu vet jag ju han är att ha med på tävling också, så nu är det bara att utveckla de här, jobba på och sickta mot toppen!
Världens bästa Trolle <3


_________________________________________________________________

Måste bara säga grattis till amanda och duchess som presterade riktigt bra igår!
två jätte fina rundor som räckte till två stycken sjätte placeringar! GRATTIS <3
_________________________________________________________________


Efter tävlingen åkte vi till gävla och provade några sadlar.
Stackars trolle fick ut igen och in i ett nytt ridhus. Men kändes bättre att göra de när vi var så nära än att åka dit nån annan dag.
Hittade iaf en sadel. Så nu ska vi troligtvis beställa den. Kommer bli as bra!

Kom iaf hem vid 6 tiden, packa upp allt och mockade till trolle och allt sånnt där.
Sen spenderade jag resten av kvällen framför tven och melodifestivalen.

Skrivet av: a<3

Åå tack älskling <3 Ni var också jätteduktiga, superbra!! <33333333333333333333333333333333333333333333333

2012-02-19 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0