back too school

Godmorgon bloggiloggen.
Skolan nu....
typ sååååhäääär sjukt taggad, eller?
Lovet, har som alla lov, gått alldeles för fort....
Julen va underbar, älskar julen! Sen nyår sådär. Resten av dagarna vet jag inte.. haha.
Vissa dagar var bäst andra bara skit..

Men ska endå bli helt okej att komma tillbaka till skolan o träffa alla kompisar o så! :)
Och så kommer man ju in i vanliga rutinerna igen.
Sen börjar ju även alla träningar igen.
Redan på torsdag är första louise träningen :)
Och ikväll rider vi dressyrgrupp, har nu bytt tillbaka till tisdags dressyrgruppen igen eftersom nu tränar vi hos louise på torsdagar ist för tisdagar ;)
men de blir nog bra :)

Vill bara säga att uppdateringarna på bloggen nog inte kommer vara så bra,
eller jag vet inte.
Kommer blogga så mycket jag kan och hinner iaf.
Men som ni vet skolan och hästarna tar upp mitt liv ;)
Lovar iaf att blogga så fort jag har lite tid över.

puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0