Dagen :)

Tjena allihopa!
Denna fredag har varit braaa.
Först skolan då, helt okej. Förutom maten !!! Gröt , usch jag hatar de!! Så jag åt inget, jag o Emma gick till Ica o köpte kyckling och frukt ist, haha xp
Sen efter skolan iaf så följde jag med Emma hem :)
Va hemma hos henne i nån timme, bara chillade.
Sen stack vi till sug och kolla va som hände där = nada!
Ganska dött, men jag utklassade Emma på biljard och sen körde vi pigilin dam eller va de hette, jag VANN. Kungen, fick en pigilin dåra. Intressant va?
sen stack vi hem till Emma och åt sen lirade lite xbox ;)

Kom hem därifrån för typ en timme sen :p
Nu tänker jag spendera kvällen framför tven.

Vi höörs



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0