Dressyr

Gokväll alla nattugllor som sitter i läser min blogg!
Dagens dressyrpass på trolle gick hyfsat. Dom 45 första minutrarna var han mest stark och stel.
Men den sista kvarten, shit då spännde han av. Då kunde jag börja driva på mer så han jobbade bättre med bakbenen.
Duktig polle!
Men vi har en del dressyr jobb kvar, fast de blir ju bara bättre och bättre :)

Har bara ätit en macka och duschat sen jag kom hem, intressant? Speciellt de där med mackan va?

Aja, ska strax gå o lägga mig!
Hörs imon, godnatt


Skrivet av: Anonym

Hej! Om jag har rätt så rider väl du två gånger i veckan på svärdsjö rk och en LouiseHaga träning i veckan? Men du rider nt din egen häst alltid på srk, varför? Kram

2012-01-19 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0