Hoppträning

Tjatja!
Var som sagt upp till klubben och skutta lite med trolle i hoppgruppen.
Jag säger bara att de kan inte gå bra alla dagar.
Idag va en dag då min hjärna inte kunde tänka, trolle ville inte samarbeta och jag var allmänt seg..

Det var iaf markarbete, styrketräning för pollarna och lite se avstånds träning för ryttarna!
Perfekt att de kom just den övningen jag är SÄMST på idag när hjärnan och kroppen inte funka till 100%
Haha , de är iaf att hitta en distans till ett litet hinder/cavaletti (ca 50cm).

Menmen. Trolle var fin på alla hinder idag.
Jobbade lite studs oxå vilket trollis behöver, så de va bra :)
Men på marken va han stel och stark och lite allmänt jobbig.

Menmen älskar trolle mest endå! <3

Nu ska jag sova,
Godnatt!!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0