kväller

Hej på er!
Påväg hem från Västerås nu.
Träningen gick bra.
Trolle va pigg men endå väldigt lydig.
Idag var de mest markarbet, vilket jag och trollis behöver så de va ju bra!
Kanske slänger upp en film sen, om ni vill se?

Men nu då, em timme hem ungefär.
Packa in alla grejer och sen väntar duschen när jag kmr hem.
Jaja, fredag imon, såååhääär skönt ska de bli med helg asså!

Tänkte svara på en kommentar som jag fick igår oxå:
Anonym:
Hej, vad har du för sadlar på din häst?

Svar: jag har en morris & nolan dressyr 17 tum.
Sen hoppsdel har vi inte hittat någon ännu.. Så han har fortfarande den vi har fått låna från gamla ägarna och de är en sant cruz 17 tum.
Roligt att du frågar! :)

Hörshej



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0