number one, twice

Hejhej!
Dagen på klubben har varit lyckad.
Startade ju först en 90cm A:1a. Hade super känsla i grunden verkligen!
Sen gick jag in o hoppa omhoppning. Satsade lite eftersom de endå var så lågt. Haha, ja de blev lite fail p.g.a av mig men vi kom runt.
Nolla oxå, och med snabbaste tid = vi vann den klassen :D

Sen var de 1m även den A:1a.
I grunden kändes han verkligen sååååhääär bra, sjukt bra kännsla asså!
Nollade, utan problem!
Sen ommhoppningen kändes även den grym! Slutade på dubell nolla och vinst även denna klass :)

Så sjukt nöjd med dagen, och väldigt väldigt nöjd med min ponny, världens bästa!
Så sjukt glad att du blev min, vi är ju som gjorda för varandra! Älskar dej över allt annat Toledo <3



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0