Nya hööks katalogen

Mycke snack om nya hööks katalogen och deras nya grejer.
Nu kommer mina åsikter om allt detta.
Jag tycker att katalogen är väldigt bra gjord, precis som alla deras andra kataloger. De ligger mycke jobb bakom dom kan jag tänka mig.

Nu till grejerna.
•Blev lite besviken på ponny grejerna faktiskt. Tycker inte dom va så värst speciella.
Dock tycker jag dom gröna grejerna va helt okej!
•Alla schabraken va enkla men stilrena, hiss till dom
•Kläderna va inte heller så speciella. Vissa saker fastnade jag faktiskt för, som va väldigt snygga. Men i stort så blev jag lite besviken

Sist men inte minst.. Nellie berntsson.
Mycke snack om henne, hon är ju med i katalogen, ja både hon, hennes ponny och hennes lillasyster är med.
Och måste säga att hon får en hiss av mig.
Riktigt fina bilder på henne tycker jag.
Härliga bilder även på Stella hennes ponny.
Tycker båda passade riktigt bra i katalogen! :)

Det var min åsikt de, håller ni med mig? om inte, va tycker ni !? :)


Skrivet av: Masage gumman (ansikte)ninabjorklund.devote.se

Håller helt med! ;* <3

2012-01-29 @ 21:36:47
Skrivet av: Tova ♥

Fin blogg! :D

2012-01-30 @ 18:48:46
Bloggens namn: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0