Påväg hem från typ sveriges sämsta dag i skolan

Ja nu ska ni få höra här..
imorrse när jag vaknade hade jag skjukt ont i nacken, kunde knappt röra den utan att de gjorde ont. Men kämpade mig till skolan iaf.
Hade ont i nacken och huvudet så jag trodde jag skulle dö på första lektionen..
Sen vid lunch va jag o Emma nere på ug och hon råkade av misstag nocka till mig med sin armbåge rakt på käften, då fick jag ont i den oxå.
Sen på jumpan så fick jag en grej i huvudet så jag fick världens bula i pannan, ajj!
Så jag hade ont ungefär överallt och att sitta på lektion och försöka koncentrera sig då = gick inte!!

Så en jävla skitdag hittills, hoppas den blir bättre när jag kmr ut till min illa älskling i stallet. De ska mockas och fodras, senare ikväll är de dressyrgrupp.

Jaja, skriver mer sen.


Skrivet av: jenny

hejsan!

läser runt på lite bloggar och letar insperation eftersom att jag startat egen blogg. har du nå tips för att få fler läsare??? du har en fin blogg tycker jag.



hoppas du svarar på min fråga. :D

2012-01-17 @ 18:08:27
Bloggens namn: http://jennyponnylover.blogg.se/
Skrivet av: Natta & Madde

kul att du är med! :D

2012-01-17 @ 20:05:14
Bloggens namn: http://pponnymupparnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0