Svar på kommentarer:

Jenny (jennypennylover.blogg.se):
hejsan!
läser runt på lite bloggar och letar insperation eftersom att jag startat egen blogg. har du nå tips för att få fler läsare??? du har en fin blogg tycker jag.
hoppas du svarar på min fråga. :D
Svar: för att få fler läsare kan du tex länka på facebook, fråga andra bloggare om dom vill göra länkbyten osv..
tack!
---------------
Anonym:
Hej! Om jag har rätt så rider väl du två gånger i veckan på svärdsjö rk och en LouiseHaga träning i veckan? Men du rider nt din egen häst alltid på srk, varför? Kram
Svar: jag rider två gånger i veckan på SRK ja! Rider en gång dressyr och en gång hoppning. På dressyr har jag oftast trolle eller ja nästan alltid. Men på hoppningen varierar de en hel del, och de beror ju på om jag ska träna hos Louise den veckan. För vi tränar hos Louise ungefär varrannan vecka. Och hoppgruppen på SRK är ju på onsdagen och Louise träningarna på torsdag så då har jag inte trolle på onsdan om vi ska till Louise på torsdagen för då blir de ju hoppning två dagar i rad..
Aa hoppas du fattar, kul att du frågar! :)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0