helgen :)

Hej på er!
Och förlåt för kass bloggning..
Men nu är de såhär att de inte har funkat att blogga från telefonen och eftersom jag inte har haft tillgång till dator så har de inte blivit nån bloggning alls.

Helgen har iaf varit bra, väldigt bra! :)

Tränade som sagt på lördag efermiddag, då var de markarbete.
Det gick bra för mig och trolle, var mycke lydnad och sånnt, vilket jag tyckte va bra.
Trolle var desutom avspänd i formen och väldigt samarbetsvillig förutom när de gällde skänkelvikning.
No no , där gick gränsen asså ..
Men annars nöjd som sagt! :)


(foto: kajsa holm)

Efter träningen åkte jag bara hem o lämna trolle sen tog mamma hand om han och per skjutsade upp mig till klubben igen.
Där väntade mat, tacos mumma :D
Sen teori på kvällen, tränings och tävlingsupplägg typ. Väldigt bra.

Sen kan jag säga att de va härjj hela natten lång ;)
Inledde med en hel dels kort spelande, hejj kneckt (stavning) spelade vi och ojj ojj ojj va livat de va!
Mest skratt och skrik ;)
Sen övergick de till youtube tittande och massa snack.
Gick och la oss runt 1-halv 2.
Något sent kanske , när vi skulle upp 7 !!!!


Stor-bäbisarna :D
Jag, Amanda och Ida


Fast imorse så försov vi oss, 1 och en halv timme....
De va bara en som hade ställt alarm och den hade inte vakanat av alarmet så ...
Haha, jenny kom vid halv 9 och sa ''godmorgon, ni har försovit er klockan är halv 9''
OJ SHIIIT, full fart.
Klä på sig, äta frukost, ut till stallet o mocka till ridskolehästarna. jenny hade redan fodrat men det skulle igentligen vi gjort... oppss!
Klockan halv 10 började första gruppen.
Jag kollade lite på den, sen kom mamma och hämta mig.
Åkte hem och hämta trolle sen upp dit igen för att träna.

Idag var de mer banhoppning.
Värmde upp på små hinder, som en åtta typ jobbade mycket undan skänklarna. Vilket jag och trolle behöver.
Sen red vi lite linjer, efter de banhoppning.
Först hoppade vi banan lågt sen kom vi den igen och då var de lite högre.
Så de låg på kanske 100-110cm.
Fast jag skulle fortfarande rida på ett mer galoppsprång på linjerna alltså var de väldigt mycket tillbaka så han fick verkligen ta i, perfekt! :)
Det gick iaf väldigt, väldigt bra!


(foto: kajsa holm)

Jätte nöjd med den här helgen.
Varit väldigt roligt.
Trolle har skött sig på topp.
Mia som hade tränningarna hade bra övningar.
Roligt att umgås med alla goa människor och vänner!

TACK ALLA FÖR EN SUPER HELG! :D

Skrivet av: sara forsen

Tack själv haha roligare kan man inte ha=)

2012-01-30 @ 13:42:52
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0