allt..

Hej på er!
Och förlåt för skit uppdatering..
Men igår målade vi ungefär till lunch , men åkte ju jag till borlänge med faster för att köpa hästmat. Lite efter jag hade åkt från klubben hände en väldigt hemsk och sorglig sak (skriver mer om de i ett senare inlägg). Det gjorde iaf att alla som va där fick åka därifrån. Så jossan,ida och amanda drog hem hit och då ringde dom till mig och sa att jag skulle kommma hem och hålla dom sällskap så jag åkte då hem. Va då här hemma en stund med amanda innan hon åkte härifrån.
 
 
Sen på kvällen hopptränade jag för jenny med trolle. Va ju som sagt mer än en månad sedan jag hopptänade honom så hade lite svårt att hitta tillbaka till kännslan eller hur jag ska förklara. Har även lite problem med hans sadel.. Men efter dom förutsättingarna så skötte han sig endå helt okej.
Hoppade bana på 1-1.10m och slutet av den känndes han riktigt fräsch faktist!!
 
 
Efter hoppträningen följde Nina med mig hem. Så hon sov här inatt! :)
Igår kväll hade vi daaaaammpppp , hehehhh! Idag har vi mest chilllat, tog sovmorgon idag kan man lugnt säga...hehe. Sen har vi planterat blommor och smultron, duktiiiga tjejjer!! ;)
Just nu gör vi inte så mkt, men ska väl ta o hitta på nått snart.
 
Jaja, vi höressss!
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0