älskade syster

Nu har du gått ut nian, stor chey!
I höst när jag ska tillbaka till svärdsjöskolan för att börja åttan är du inte där, jag får stå och vänta på bussen själv..
Jag kan inte gå och sno pengar från ditt skåp, jag kommer inte möta dig i koridorerna längre..
Då går du på gymnasiet, utbildar dig till nått vettigt (förhoppningsvis).

Även om vi inte kommer synas mer i skolan, så bor vi ju endå i samma hus och jag kommer se dig varje dag endå.
Men det kommer liksom inte vara samma sak längre, när vi inte går på samma skola..

Lycka till på gymnasiet bästa syster!


Skrivet av: Anonym

Fint skrivet=)

2012-06-16 @ 16:38:04
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0