Anmält till tävling

Godförmiddag hörrni!
Jag har varit vaken nu i nåra timmar eftersom jag släppte ut hästarna imorrse, men jag är så sjukt trött...orkar inte göra nånting typ..
Planerna för idag är bara att ta de lugnt, kanske städa och fixa lite i stallet för de behövs!!
Har inte bestämt mig om trolle ska få gå ett konditionspass eller om jag ska tömköra honom idag. Vi får se! :)
 
Igår kväll anmälde jag mig iaf till hopptävling i hofors. Ville ju som sagt ha startat en klass innan jag sticker till kumla. Så då fick jag ta de som fanns och då blev de hofors helgen innan kumla. Så den 15 juli hoppar jag och trolle en LB i hofors. :)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0