ÄNTLIGEN

Godmorgon bloggen!
ÄNTLIGEN är det sol och blåhimmel. De har jag väntat på i flera veckor nu!!
Släppte iaf ut hästarna nu på morgonen, dom tycket nog också att de va skönt med lite sol, sllippa ha regntäckena på sig :)
Ska strax börja städa lite, ska damsuga hela övervåningen typ och hallen nere..jobbigt..men bästa att göra de nu så att man kan va ute i det fina vädret sen, hehe.
 
Ska fortsätta med lite frihetsdressyr med trolle idag, han skall även få ut o jogga lite i skogen :)
Senare idag ska jag även upp till klubben och hoppa hoppgrupp!
 
Ja, så ser min dag ungefär ut, blir säkert nåra ändrigar, men på ett ungefär ;)
Jo justja, jag kan ju inte blogga från blogg.se appen nu eftersom den inte funkar... Så räkna inte med super update idag, men ska göra mitt bästa. Men som ni kanske vet så gör jag dom flesta inläggen från iphonen, så nu måste jag sätta mig vid datorn nåra flera ggr, men ska försöka göra några tidsinställda under dagen!
 
Jaja, nog om de.
Vi hörs senare
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0