dagen osv

Hejsan!
Sämst uppdatering idag..ja jag vet.. men haft noll tid för bloggen och när inte blogg.se appen heller funkar så blir de tyvärr dåligt med update..
Men nu ska ni få höra vad jag har haft för mig idag.
 
Jo började dagen med sooovmorgon, gick upp runt 11.
Då bara klädde jag på mig sen ut till stallet för att mocka, ge hästarna lunch, sladda banan och bygga fram hinder.
Sen gick jag in o åt lunch.
Efter de va de HOPPNING som stod på schemat.
Super kul eftersom jag inte har hoppat trollet på mer än en månad.. :o
 
I början av framridningen va han ganska stel och så.. kanske lite trött efter igår då han va sååååå fin!?
Jaja, jobbade igenom det och han blev bättre!
Sen när jag började hoppa känndes han väldigt fin.
Jobbade mest med att hålla aktivitet i galloppen och så.
Och trolle va riktigt riktigt fin idag.
Tog nått lite högre språng och han bara flööööög över, super fräsch!
Sjukt nöjd med honom idag <3
Nu är jag as taggad för att träna och tävla :DD
 
Ja när jag hade ridit och så kyl lerade jag honom och sedan fick han gå ut i hagen igen!
 
 
Sen kilade jag in o bytte om och sedan kom mormor och hämtade mig och jossan.
Då åkte vi till kusinerna i danholn.
Var där och firade att båda dom hade fyllt år.
Blev kvar där hela eftermiddagen och kvällen.
Hade de trevligt, god och mat och så!
Sen dampade jag och evelina sönder!!! hahha typiskt oss asså...
 
Lånade denna snygga bild från hennes blogg! ;)
 
Ja de va min dag de, va har ni haft för er idag då?
Nu vill hästarna in så bäst att jag knatar ut och tar in dom dåe! ;)
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0