dagen

Hej på er!
Dagen har varit lång men bra! Var på klubben från 9-16.30. Målade klart de som va kvar att måla i stallet, kalkade + spånade alla boxar, flyttade hästar och putsade alla träns. Låter kanske inte så kul, men med en hel del musik och trevligt sällskap så blev de en helt ok dag! :)
När jag kom hem red jag som sagt ut en sväng på trolle, ni har ju sett videoblogg på de ;)
 
Nu ska jag ner och käka jordgubbar, muuuummmss!! :D
Sen blir de nog att hoppa i säng i tid idag, de är jag som ska släppa ut hästarna imorron så de blir ännu en till tidig morgon, men de är bätte de så att man får nått gjort och inte bara sover bort hela dagarna!

 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0