Dagens ridpass

Konditions tränade som sagt med trolle idag. Gjorde de på ridbanan pga av att det är så hårt på vägen så de går inte att göra de där, och vi kan inte göra de nån annan stanns heller tyvärr :/
Så då fick de bli på våran lilla ridbana (20x40) och eftersom den är så liten så får man lov att galloppera ganska många varv. Så jag gallopperade 6varv, sedan skrittade jag 2varv och de gjorde jag 3 gånger åt båda hållen.
Eftersom trolle har ganska bra grund kondition så fick jag lov att gasa på lite mer ibland så att han skulle komma upp i lite högre puls så att de skulle bli lite träningen för honom (har alltid puls klocka när jag konditions tränar). Och att springa fort de tyckte han va riktigt kul, haha han blev as taggad. gullet<3 Nöjd med honom idag iaf :)
 
Så igår var de styrka och idag kondition. Nu jäklar ska han va i topptrim till meetinget om 3 veckor!!! hehe.
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0