Dagens ridpass

Hej på er!
Precis ridit trolle, först typ spöregnade det, sen blev de sol och sen började de regna igen...hmm?
Blev inte så att vi åkte till klubben heller, pga av olika anledningar. Så jag red hemma ist. :)

Men iaf, så skötte sig trolle otroligt bra idag!
Har inte jobbat igenom honom eller ridit "ordentligt" på typ två veckor så hade inga förväntningar alls, trodde han skulle va stel som en pinne och stark som en oxe, men han överraskade mig verkligen!!

Ja i början va han väl inte världens bästa, men efter en stund släppte det och han blev riktigt riktigt fin. Gjorde mycket övergångar, mest från trav till skritt. Gallopperade bara nått varv.
Och ojojoj så fin han va! Hela ridpasset!
Helt klart över förväntan!

Avslutade med att trava några bommar i båda varven, mest för kul när dom endå låg framme. :)

Jossan filmade en lite kortis (typ 10sek eller nått, haha) som jag kan lägga upp här sen! För jag är verkligen jätte nöjd me honom idag!

Puss



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0