Från iphonen

Tjena, borde igentligen sova nu, men slänger in ett litet inlägg bara för er skull! Bloggar från mobilen nu, inte från appen för den funkar inte @@@ utom från internet så kan tyvärr inte ladda upp nån bild nu heller, men ni överlever nog? Jaja, kvällen va helt okej! Åt Som sagt mat hos farmor och farfar, de blev kyckling till huvudrätt och sedan glass o jordgubbar till efterrätt :D yummie!! Åt mig proppmätt kan jag då säger, hehe... 
 
Efter de har jag mest Chillat vid datan. Nu ska jag sova, fullt upp imorron, uppe med tuppen sen blir jag borta hela dagen. Gjort några tidsinställda tills imorron, men räkna inte med bra update..
 
Godnatt all u <3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0