frihetsdressyr

Tjena!
Nyss kommit in från stallet.
Jobbade ju som sagt frihetsdressyr med trolle idag igen.
Gick inte lika bra som igår ://
Igår lyssnade han bra, va med på noterna och tyckte de va kul.
Idag kändes de som om han inte orkade och va lite utråkad. Gick hellre till hörnet och åt gräs. Kanske beror på värmen??
På slutet fick jag honom att lyssna lite på mig iaf.
Men inte helt nöjd med dagens träning, gick mycket bättre igår. Fast de kanske bara va nybörjar tur?? Eller för att jag inte hade några förväntningar på honom då, idag hade ju förväntat mig att de skulle gå lika bra som igår..
 
Jaja, vi får jobba vidare.
Jag ska söka lite på nätet och få lite tips hur jag akn gå vidare i träningen tänkte jag.
Tror även att vi ar en tobbe larsson film nånstans, ska se om jag hittar den isf ska jag nog kolla och försöka lära mig ngt av den!
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0