hoppningen gick suuuuper!!!

Go kväll på er!
Sitter här med amadeus right now.
Vi bara chillar, snackar lite och käkar godis *busigt*
 
Men hoppträningen gick iaf superduper :D
Jag red Warre, första gången jag red honom, och han är inte så lätt riden.. 
Jag trodde seriöst inte jag skulle klara av honom, när jag har sett andra rida honom har han sett väldigt svår ut och stannat typ så fort han ligger lite fel...
Ibörjan hade jag lite svårt att hitta distanserna och så, men på slutet när vi hoppade bana va han riktigt fin och jag hade hittat honom lite bättre.
Och han stannade inte en endaste gång, och va mycke enklare än jag trodde!
Så jag är sjukt nöjd!! Var nog inte sista gången jag satt på hans rygg, hehe ;)

Jossan var med och tog lite kort, så när jag har laddat in dom kan jag bjuda på några här. Om ni vill se!?! :)
 
Jaja, nu ska jag va lite social med amanda.
Vi hörs!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0