Låt mig förklara

Sry för usel bloggning :///
Men här kommer förklarningen.

Igår kom jag hem från skolan vid 3 och då jobbade jag till kl 6.
Gick ut och red trolle när jag va klar med jobbet.
Red dressyr på banan, eller ja när jag travade fram så hörde jag att det började mullra lite.
Men det va ju inte så nära så jag fortsatte rida, han va lite stark till en början men det släpte ganska fort och han blev fin!
Men när jag började galloppera hörde jag att mullret had kommit närmare och närmare så det va bara att trava av honom även fast jag inte va klar..
Hann dock inte skritta av så länge pga att jag började se blixtrar och det åskade ordentligt ://
Så jag gick in i stallet och då började det spö regna, blixtra och åska ännu mer, så är glad att jag tog i honom.
Stretchade (stavning..) och linimentatde honom ordentligt.
Sen blev det strömavbrott och åskan va typ 3km härifrån och eftersom jag är livrädd för åskan så stannade jag kvar i stallet ända tills det värsta var över...

Jaja nog om det. Läskigt var det iaf!




Idag vakande jag med en förfärlig halsvärk och kände mig riktigt förkyld.. Men tog alvedon och gick till skolan.
Vi mest chillade i skolan, städade ur skåpen och klassrummen osv.
Sen fikade vi lite med klassen och hade de allmänt mysigt ;)
Slutade iaf vid 12, sååå skönt! Sista skoldagen i sjuan är alltså avklarade!

När jag kom hem somnade jag typ direkt när jag satte mig i fotöljen, vilket inte var så bra eftersom jag skulle till västerås och träna..
Men pga av att jag va så sjukt trött, hade ont i halsen och inte mådde så bra så blev det inget västerås för mig :((
Rikitigt tråkigt eftersom jag verkligen ville träna med trolle, det va ju ett tag sen..
Men det kommer fler träningar, bara jag håller mig frisk nu när sommarlovet börjar..

Gick in o la mig, och sov i typ 3 timmar, ganska skönt iaf!
Är lite piggare nu, men mår fortfarande inte ok.. :(
Får se om jag orkar gå till skolavslutningen imorgon..
Men sen är det iaf sommarlov!! ååh som jag har längtat asså!!  





Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0