midsommar

Godförmiddag hörrni!
Släppte ut hästarna vid åtta imorsse.
Sen gick jag in o somnade på soffan i typ en timme... hehe.. Men de va ganska skönt faktist! ;)
När jag vaknade igen hoppade jag in i duschen och nu bloggar jag lite då.
 
Idag är det ju midsommar, som ni antagligen redan vet!?
Vi firar inte de specielt mycket, men vi ska äta lunch hos faster och per nu snart. Sen ikväll ska vi äta middag med mina tre männingar typ.
Där imellan har jag tänkt hinna rida lite dressyr på trollet också! :)
Det blir nog en bra dag trotsallt, vädret kan man ju iaf inte klaga på! :D
 
Jag vill iaf hälsa alla mina bloggläsare en riktigt glad midsommar, hoppas alla får en bra dag!
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0