Ridstövlar

Som ni säkert vet så både tränar och tävlar jag i mina Tretorn Falsterbo stövlar (har 2par).
Men nu när skara hästsport sålde ut dom för endaste 1000kr (!!) så är de väldigt många som har köpte sånna (inklusive jag).
Detta inebär att man kommer se dom flesta med Falsterbo stövlar när man är ute på hopptävlingar.
Jag tycker dessa stövlar är sjuuukt sköna och rätt så snygga också.
 
Jag har ju ridit med dessa stövlar i ungefär 2år (?) och när jag köpte mina första var de inte så många som hade sånna eftrsom dom då nyligen hade kommit ut.
Men nu när väldigt många har dom, känner jag att jag bara kommer bli en i mängden.. vilket jag INTE vill. Så jag funderar starkt på att köpa ett par nya stövlar som jag kan tävla i och så har jag mina tretorn stövlar till träning.
 
Så nu undrar jag, har ni tips på bra stövlar? Snygga, sköna och bra kvalité??
Släng jätte gärna in en komentar här då, tar imot alla tips ni har!!
 
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0