söndags ångest

ååå, hatar söndags kvällar...
Helgerna går alltid för fort..
Måndag imorgon... sämsta dagen på hela veckan.

Men sååååå skönt att det bara är nästa vecka kvar i skolan!
Sen slipper man tänka på skolan i hela 2 månader! bara tanken på de gör mig glad! sommaren 2012 SKA bli bäst!

Endå så tycker jag att detta läsår har gått väldigt fort, nu är liksom 7an snart avklarad!
De har varit ett bra läsår, lärt känna massa nya mäniskor och de gillas!
Sen har de varit dagar då jag bara velat gett upp allt, men dom dagarna vill jag inte minnas!
Utan jag kommer nog minnas sjuan som en bra tid endå.
Efter sommarlovet börjar jag 8an, stor cheyy!!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0