Tävlingar

Är det bara jag som tycker de är jätte dåligt med tävlingar nu i sommar..?
Jag har inte tävlat på hela juni.. Dels för att han har haft hovbölden men oxå för att det inte finns några tävlingar att åka på... Det är ju nu man vill tävla, när man har lov och de är varmt och trevligt ute!!
I juli ska jag iaf på meeting i kumla, sjukt taggad :DD
Men skulle såklart vilja göra en start innan dess bara för att känna så allt funkar liksom, har ju inte tävlat honom på ca 1,5 månad... Så man inte åker iväg en hel helg och så känns de inte ok.. Ja ni fattar nog vad jag menar.
Men ska kolla vidare och hoppas jag hittar EN tävling innan kumla som jag kan åka på iaf.
 
Om ni tävlar, när är eran nästa tävling??
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0