the day

Hej på er allihopa!
Tänkte berätta lite om dagen nu innan jag somnar. Men blogg.se är ju så sjukt segt @@@
 
Började som sagt med att gå upp med tuppen, nej lite efter till och med. Skit samma. Släppte ut hästarna då sen åkte jag upp till klubben. Var då där och målade stallet från 9-12. Sen kom mamma och hämtade mig för ajg skulle till doktorn.. Kollade lite med nyckelbenen och min nacke där.. ganska värdelöst men jaja nu är de gjort!
 
Åkte hem efter de.
Och då bara värmade jag mig lite sen gick jag ut till stallet och mockade och sedan gjord iordning trolle för dressyrträning, han va lerig från TOPP TILL TÅ.... Och så klart gick de inte bort för de va blöt gegga.. (stavas de så?) så jag kom till träningen med lerig häst... usch man får ju skämmas!! menmen sånnt som händer ;)
 
Tränade ju som sagt för fredrik böhling, vilket jag gör ungefär en gång i månaden, tycker han är riktigt bra faktist!
Trolle va därimot inte så bra idag.. de va en av hans dåliga dagar... han hade inte lust att jobba alls.. va trög och stel.. åh :// men fredrik tjatade på mig som attan att han skulle mer fram hela tin och de gav resultat! När jag fick mer framåt bjudning i honom kom även formen på rätt plats :) Han va mycke finare i galloppen idag också än va han brukar va! Så är endå ganska nöjd med honom!!

Nej hörrni, nu ska jag gå o lägga mig. Imorron väntar en ny lång men rolig dag!
Hörs då, godnatt
 


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0