Toledo

Shit vilken resa jag och trolle har gjort.
Jag kan inte fatta själv riktigt.
Tittade på några filmer från ibörjan jag red honom och sen några nya filmer.
Jag tycker verkligen vi har utvecklats, båda två tillsammans!
Och än är det inte slut, tror vi kommer gå riktigt långt faktist. Det tror jag verkligen!

Film & bilder från provridningnen:








En av dom första louise träningarna:



Våran första klubbtävling:



våran första lokala tävling:



och här är den senaste filmen och bilderna på oss:


denna runda, grym grym grym. kan inte kolla mig mätt asså, shiiiit va ponnyn kan <3










VÄRLDENS ABSOLUT BÄSTA PONNY !!!!
Jag älskar dig Toledo <3
i sommar ska VI spöa skiten ur alla på tävlingsbanorna, visa alla att vi kan och att VI är BÄST !!!


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0