klädstilar osv

Fick en frågan om jag kunde skriva lite om vad jag tycker om olika klädstilar typ, och självklart kan jag göra de!

Om jag börjar med min klädstil då. I skolan har jag alltid jeans, tycker inte mjukis och sånnt passar i skolan. Om jag har det så är de ifall vi ska göra någonting utanför skolan, som tex ut o vandra då brukar jag ha de, men annars inte.
Till mina jeans har jag oftast en t-shirt eller en huvtröja och även ett par converse elller tygskor. Ganska enkelstil alltså. Men jag är ingen som direkt vill sticka ut pga mina kläder.

Hemma därimot går jag oftast runt i mjukisar, de är ju såååå skönt!
När jag kommer hem från skolan brukar jag även ibland byta från jeansen till mjukisar, hehe!
Tröja till de spelar inte så stor roll, tar de jag har!

Så i skolan (och andra officiella platser) = JEANS
Hemma = MJUKISAR


De är min stil och även den stilen jag tycker är snyggast.
Fast det är klart att på vissa tycker jag de är snyggare med mjukisar eller nått mer utstickande. Men på mig och dom flesta andra tjejer tycker jag att det är snyggast med jeans och en snygg tröjja till de + ett par converse och skinnjacaka, yummie!

Killars stil, hmm..? Är lite kluven i den frågan, hehe.
Självklart ska dom ha de dom tycker är snyggast och trivs i.
Men jag diggar väl när dom har ett par chinos eller jeans med en t-shirt eller liknande till de (gärna piké).
Tycker det är sjukt fult och opassnade att gå runt i sånna här träningsbyxor (ni vet lagbyxor typ) de tycker jag är riktigt fult. Lämna dom hemma är ni snälla. Men vanliga mjukisar har jag inget imot på killar, men träningsbyxor, nono!!
___

Vad tycker NI? håller ni med mig elle??

image description

image description

image description

image description

image description


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0