Kännslor & tankar

Måste bara skriva av mig lite nu. Litee deepshiit
DITT val om du läser det eller inte!
____

Nu när trolle har tagit det lugnt i ungefär en månad så har jag ju ridit cotte en hel del.
Jag diggar cotte riktigt mycket faktist. Han är en kanon häst.
Känner att jag börjar lära mig hur jag ska inverka på honom och vi börjar komma ihop oss riktigt mycket tycker jag.
Känns inte som det är nått problem att rida storhäst längre, som jag tyckte förut.

Men igår när jag red trolle så slog mig tanken, shiiiit vilken fin ponny jag har.
Att komma från cotte som är en välriden storhäst som är hur härlig att rida som helst.
Att sedan sätta sig på trolle och känna kännslan SHIT VA FIN HAN HAR BLIVIT!!!
Jag blir så sjukt glad, nu har jag en super fin ponny som är bara MIN MIN MIN!
Men jag har även en super fin storhäst som dock inte är min, men som jag kan låna ibland.

Det är inte många som har den turen som jag har, och jag är så sjukt glad över att jag har det!
Kunna rida trolle i dom högra klasserna men samtidigt smygstarta min storhäst karriär på cote också! Härligt!

Sen är det ju så att jag har fått erbjudande om en storhäst. Men tackade nej.
Detta pga att jag känner att jag inte kommer orka med två hästar på heltid..
Jag vill satsa på trolle nu , jag ska lägga all min energi på honom!!
Men klart jag vill ha en till häst, vem vill inte det?
Men jag tänkte efter ordentligt. Ställde mig själv frågan, kommer jag orka det???
Tveksam alltså..
JAG VILL SJÄLVKLART, men kommer jag orka utan att tröttna? Jag vet inte , kanske. Men om jag inte gör det och redan har köpt en till häst är det ju försent att ångra sig.
Ja ni fattar nog.

Därför tycker jag det är bättre att jag har trolle och att jag får rida och tävla cotte ibland.
För mig är det perfekt JUST NU. Sen kanske det kommer att ändra sig. Vem vet?
Men just nu är det bra precis som det är!!




Skrivet av: Annika

SV: tack :)

2012-06-19 @ 20:33:01
Bloggens namn: http://blogofphoto.blogg.se
Skrivet av: A<3

sv: Haha nä det är rätt mycket gammla grejor.:)
Ja det blå är ju rätt nytt men jag använder det aldrig typ... Så då kände jag att man kan ju tjäna en liten peng än att det bara ska ligga i sadelkammaren typ. hehe. btw, bra inlägg <333333333333333333333333333333333333333333

2012-06-19 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0