2/3

Godmorgon bloggen!
Provar skriva ett inlägg nu, får se om de kommer upp.

Dom två senaste dagarna när jag inte har bloggar har de hänt ganska mkt.
I onsdags så åkte vi skidor på dagen och så. På kvällen kom nina och sen gick vi alla ut i backen och kollade när dom duktiga hoppade typ.
Aa dom va jälit duktiga, han som var duktigast gjorde typ bakåt volt och sånt på skidor. as najjs att kolla på iaf :)

Igår åkte vi skidor hela dagen typ.
På eftermiddagen mådde jag inte så bra, så jag åkte in till stugan och sov lite..
Sen bowlade vi på kvällen :D
De va super kul, förutom att jag förlorade... Haha...

Men nu ska vi ut och åka skidor.
Hör av mig sen!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0